måndag 18 juli 2011

YES!!! Paket

Efter något som känns en evighet har jag äntligen fått mitt paket från Beauty joint.
Lite bilder för att dela med mig. Såvitt jag kan se var det 3 flaskor som hade lite lack på utsidan av dem, kan ha kommit från tillverkningen. I övrigt alla i utmärkt skick

Det oöppnade paketet

Öppnat

De packade lacken

Välpackat inuti rullarna

Rad 1: 5, 30, 96, 156, 158, 161
Rad 2: 163, 164, 165, 166, 167, 168
Rad 3: 191, 203, 230, 231, 234, 235, 236


Det enda lack som jag kände mjaä för var nr 30 Pinky Moon, små halvmånar i glittret. Men vem vet, jag kanske blir positivt överraskad senare?
Nu kommer nästa kära besvär, vilket ska jag testa först? Tänkte något vi inte redan sett på andra nagelbloggar. Återkommer kanske senare...

6 kommentarer:

  1. Visst är det höjden av lycka med drösvis av nya lack :D

    Flera av mina flaskor var kladdiga på utsidan också, men så noga som de är packade måste det ha hamnat där vid tillverkningen.
    ...Blir sugen på en ny beställning nu :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är roligt! Man behöver roliga saker i livet, om det så bara är något så banalt som nagellack!

    SvaraRadera
  3. Woho, det var på tiden!

    Har inte sett något lack på någon av mina flaskor, men däremot har tre av korkarna varit trasiga, och det ser ut som om några av lacken redan blivit använda innan de skickades ut till mig. Lite för lite lack kvar i flaskan, färg i gängorna osv. Tråkigt.

    SvaraRadera
  4. Jag har upptäckt att någon flaska var lite kladdig i gängorna, precis som det varit öppnade. Får se till att kolla igenom dem och göra rent i gängorna så de inte står och torkar.

    SvaraRadera
  5. Ett tips, om något råkat torka, är att skölja flaskan under varmt vatten ett tag. Det brukar fungera bättre att öppna så fort plasten expanderat lite.

    SvaraRadera
  6. Det var ett bra tips, tack!

    SvaraRadera