lördag 30 juli 2011

Fjärde natten med DreamLite

Nu på morgonen märker jag skillnad! Idag kommer jag nog inte behöva sätta in endagslinser förrän eventuellt  på eftermiddagen. Helt hundra är inte synen än, men jag skulle tro att imorgon är det nog nästan det. Ögonen kändes inte så grusiga nu på morgonen med linserna i heller. Så det går framåt.


Blomfluga på mycket nära håll


Igår klippte/filade jag ner mina naglar ordentligt då jag tyckte att längden började kännas handikappande. Långa naglar är snyggt, men jag gillar inte att få för mycket problem med vardagssysslor pga dem. Jag kommer låta dem växa ut igen och det ska bli intressant och se om det blir skillnad mellan de olika utväxterna. Jag sköter ju naglarna annorlunda nu mot förr, så det kanske kan bli någon skillnad?

Igår innan de klipptes/filades ner

2 kommentarer:

  1. Vad långa dina naglar var innan klippningen! Är helt säker på att de kommer växa ut lite starkare och tjockare den här omgången. :)

    Och förresten så lyckades jag knipa en flaska Nail food på ett Åhléns i huvudstaden på min semestervecka. Du är välkommen att be om hjälp om jag mot förmodan kan göra något för dig, trots att du slapp göra mig en tjänst nu.

    SvaraRadera
  2. Ja, de hade växt som värsta ogräset! Det är likadant med mitt hår. Hår och naglar har alltid växt snabbt på mig. Tror man brukar säga 1 cm/månad för hår och 3mm för naglar. Så är det inte för mig i alla fall. Men det kan ju bara vara snack med?

    Vad bra du fick tag i nailfood, hade gärna hjälpt dig annars. Trevligt med hjälpsamhet :-), tack för ditt erbjudande.

    SvaraRadera