måndag 18 juli 2011

Kleancolor: "Vegas night" & "Coffee Addict"

Var ju bara tvungen att börja med nåt...

96 Vegas night, inget att ha ensam på naglarna, vill ha stödjande kompis under. Får testa det en annan gång.


Ett lager

Två lager

Glittrar tjusigt, syns bäst när bilden var suddig

156 Coffee Addict, levde upp till mina förväntningar, men överlack (seche vite) var ett måste. Två fingrars lack bråkar fortfarande och vill inte riktigt härda. Misstänker att underlacket är boven i dramat, för tjockt lager på just de två fingrarna. Omläxa innan jag lämnar hemmet :-)



7 kommentarer:

  1. Coffee Addict ser väldigt fin ut! Jag hade med det i varukorgen men plockade ur det för att få ner fraktkostnaden lite. Får definitivt åka med nästa gång dock!

    SvaraRadera
  2. Ja, den är läcker, tror nog den står rätt nära samma formula som metal-varianterna. Trodde dock "Vegas night" skulle vara mer som "blue eyed girl". Men den får väl glittra upp något annat. Jag får nog leta upp annat underlack, det jag har verkar ställa till det lite för mig ibland.

    SvaraRadera
  3. Vilket underlack kör du på? Och ja, Vegas Night var väl inte jättespännande även om den är fin den med. Kommer knappast i närheten av Blue eyed girl!

    SvaraRadera
  4. Jag kör med ett från Scratch nails (no soft nails), vad använder du? Många verkar köra nåt special som måste beställas utomlands, jag vill helst inte behöva beställa nåt special.

    Har du blue eyed girl? Jag har den, men otestad så här långt, just nu torkar pink metal

    SvaraRadera
  5. Jag kör med OPI Natural Nail Strengthener som standard. Det går i alla fall att hitta på typ Kicks och Åhléns, till skillnad från NailTek Foundation och CND Stickey som jag köpt från USA. De "specialbeställda" funkar inte alltid under alla lack för mig då lack ibland vägrar torka.. Knappast för de dagar då jag har bråttom!

    Jag har inte Blue Eyed Girl, tyvärr. Det kommer jag dock definitivt skaffa! Jag har den lila varianten Born To The Purple dock. :D

    SvaraRadera
  6. Vegas night såg ut att vara lite lik Midnight seduction, bara att veta, inget köp där...
    Coffie Addict var snyggare än jag trodde av namnet :)

    För att blanda mig i ;) ...Jag har testat ett av Scratch Nails underlack (inte samma dock) och tyckte det höll väldigt dåligt, manikyrerna chippade så snabbt. Testa ett från Sally Hansen om du vill byta. Finns på vilket Kicks eller Åhléns som helst, de är bra tycker jag, har provat flera stycken.

    SvaraRadera
  7. Chaosophia, tack för tipsen! Born to the purple vore kul att se, undrar om den är lika speciell som blue-eyed girl?

    Cactus, alla tips är välkommna! Finns inget som heter blanda sig i :-)

    SvaraRadera