måndag 18 juli 2011

Ett av de nya nagellacken

Här kommer lite bilder på ett av mina nyinköpta lack, "Revvvolution" från Color Club. Det är gråbrunt/svart, holografiskt nagellack, fast det syns kanske inte så bra på mina bilder. I vissa ljus uppfattar man det som mörkgrått, i andra ljus mer som brunskimrande med glitter i. Det är första gången jag lackat med detta märket, verkligen trevlig formula, nu börjar jag fatta skillnaden mellan lack och lack! Ett bra lack glider på snyggt utan ansträngning. Sämre lack är inte lika roliga att ha att göra med!
Målade (2 lager) på fredagskvällen, idag söndag natt ser det fortfarande bra ut. Lite bart längst ut vid nageltopparna pga överlacket (Seche vite) och lite, lite avskav på sidan av pekfingernaglarna. Men det tycker jag är ok med tanke på vad jag drar och sliter i för grejer på gymet. Tar nog bort det imorgon och förgyller naglarna med något nytt lack bara för det är roligt :-).


Här ser man brunt, grått, svart och glitter på en och samma gång.

I vissa ljus åt det brunglittriga hållet.

Mer åt det gråsvarta i andra ljus.

Här kommer det holografiska fram i solljus, visar dock inte det skimmer jag uppfattar.

Glittereffekt i annat ljus.

Kolla in det på riktigt långa naglar i länken längst ner i detta inlägg (ni får kanske scrolla på hennes sida lite när ni väl är där... men det gör bara att ni lär se fler fina lack från just Color Club)

http://oneinchnails.wordpress.com/tag/color-club/

2 kommentarer:

  1. Åh, tack för länkningen! :D

    Och visst är Revvvolution en dröm att applicera? Och så fint!

    SvaraRadera
  2. Varsågod, du fick så bra bilder på den!
    Ja, är alla ColorClub sådan att applicera är jag helt såld på dem!

    SvaraRadera