torsdag 21 juli 2011

Kleancolor 203 "City never sleeps" på Kleancolor 5 "Black"

Blev bara en tumme med denna kombination. Testade andra kombinationer på de andra fingrarna, men de får ni se en annan dag. 5 Black från Kleancolor skulle man väl kunna säga är ett cremelack. Torkade inte särskilt snabbt, behöver säkert överlack, men det tog jag inget då jag visste att jag inte skulle behålla det på. Black missfärgade inte mina naglar såsom metallic färgerna vekar göra. Har testat City never sleeps ovanpå Metallic pink, men det blev inte så jättekul eller fint, bättre på svart som här då.




6 kommentarer:

  1. Jag upplevde absolut metallic black som ett metallic-lack, massa fint silverskimmer i :) Snyggt med det blå glittret på!

    SvaraRadera
  2. Detta lack är ett annat kleancolor lack, nr 5 Black, jag har även metallic black, men har inte testat det än.

    SvaraRadera
  3. Kul att se det över en annan bas än den jag använde (metallic aqua).

    SvaraRadera
  4. Här kommer de blå glitterpartiklarna fram, trevligt!

    SvaraRadera
  5. aha, två svarta i kollektionen, det missade jag

    SvaraRadera
  6. Ja, jag köpte både metallic och den som "bara" är svart rakt upp och ner. Behövde nåt som bas till alla effektlack. Har mest glitter :-). Men cremelack e lite mindre förlåtande när man applicerar...

    SvaraRadera