måndag 25 juli 2011

I väntans tider

Idag har det blivit gymvila... För jag vägrar att gyma med brillor på (så tillsvida att jag har ett val!). Idag är det linser av som gäller. Imorgon ska jag få mina "nattlinser", förhoppningsvis passar de bra direkt. Så jag har tagit tillfället i akt att måla olika lack på naglarna och tagit bilder av dem. Blev inte så många sorter som jag hade tänkt från början, det blir lite för bra med alla ångor och kladd. Dessutom börjar jag bli hungrig med :-). Har en del att göra i photoshop innan jag är redo att lägga ut lite bilder... Men de kommer något lite senare.

Tills vidare får ni njuta av en kattkompis som gillar vara med när datorn är igång och som inte lämnar badrummet så länge tvättmaskinen/torktumlaren är igång. Rolig katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar