torsdag 14 juli 2011

Tidig torsdagsmorgon eller sen onsdagskväll

Eller hur man nu vill se på det hela. Tisdagkväll begav vi oss ut i naturen, åkte ut till några dammar i hopp om lite sländor... men icke, bara mygg och koskit.


En vacker låg kardborreblomma hittade jag i alla fall!

Idag (onsdag då alltså) har jag vilat från gym igen, börja ana en varannan dags träningstrend, så får det vara. När jag känner för det tar jag vila. När jag inte känner för det kan det bli gym 7 dagar på raken. Har väl inte fått något vettigt gjort. Men kan i alla fall visa något; Valerie från Zoya. Vackert, mina bilder gör den inte rättvisa. Bildsök på google så ska ni se mycket bättre bilder. Har lite andra nya lack, men de kommer sen när de har blivit målade på naglarna.





Ikväll har vi varit på bio med ett annat par, vi såg den senaste Pirates filmen, alltid kul med den här typen av film. Då ingen av var sugen på att se den i 3D, blev det en lite salong. Är övertygad av att det kommer fler piratesfilmer.

2 kommentarer:

  1. Valerie, åh Valerie... Hon är så fantastiskt vacker! Jag kan inte få nog av det här lacket.

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är hon, dina bilder betydligt mer rättvisande, mer naglar att visa med oxå, ha ha!

    SvaraRadera