lördag 30 juli 2011

Depend 247

Här kommer första lacket som åkte på efter att nagellängden åkte av. Bilderna gör inte färgen riktigt rättvis. Testade alla kameror, mest lik blev det i mobilen, bilden längst ner.
Det är något med mig och denna typ av lack, vi funkar inte ihop! Det var segt att lägga på, två lager behövdes för full teckning. Torka ville det aldrig, la över Seche vite och det kändes torrt och fint. Sen gick jag ut en promenad i kvalmigt och fuktigt väder. Plötsligt lägger jag märke till att jag lyckats få till ett litet märke i tumnageln. Petar till lite, segt som tuggummi. Samma på alla naglar, bara att smeta av... Bläää, sån skit!
Denna gången testade jag även ett annat underlack (ett Sally Hansen) än det jag brukar ha (Scratch nails) då jag tänkt att det kanske gett mig problem tidigare, men nädå. Tror jag ska hålla mig väck från den där lite frostiga typen av lack! Färgen var så fin, men formulan på mig, skit! Får ge bort det till någon annan, samma person kan ta det vita IsaDora, samma typ av lack...





2 kommentarer:

  1. Jag måste plocka fram min flaska imorron och se om det blir lika illa för mig, låter ju inte alls som en kul formula

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det och berätta sen hur det gick :-), nyfiken!

    SvaraRadera