torsdag 7 juli 2011

Snart bär det iväg till gymet

Äter min frukost (Lidl's kvarg med fun light, gott!) och samlar energi till dagens pass: ben.Benträning är kul, men tungt och slitigt för hela kroppen. Hoppas på att racket är fritt idag så det kan bli lite fria knäböj, den övningen tar bäst.

Igår kväll blev det lite mer inlinesåkande, lite backövning för min del då det är nåt jag tycker är riktigt läskigt. Hade man inte varit så rädd för att skada sig hade man säker behärskat dem snabbare. Roligt är det i alla fall. Ser ut att bli regn idag, så inget åkande senare.

Där vi var och åkte lade jag märke till att lite nya fjärilsarter fladdrade fram, om nån vecka till kommer nog ännu mer spännande arter fram att fånga med kameran. Något annat jag hoppas få plåta snart är trollsländor. En bild som har några år på nacken:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar