fredag 30 september 2011

Evighetskatten

Tänkte visa en sak från Lund som jag verkligen gillar och hoppas ingen kladdar över eller tar bort. Katten på Karl XII-gatan. Den är så läcker! Kan tillägga att den är i rätt skala som en riktigt katt.

På avstånd

Lite närmare

Nära

Hade ordentligt med träningsvärk i korsryggen när jag vaknade i morse, tänkte pga detta skifta om lite i min rutin och köra axlar och bröst istället för ben som stod på tur. Men väl på gymet blev det ben ändå. Knäböj upp till 90kg (2 set med 3 reps i varje), lite benpress, benspark och slutligen lite baksida ben. Får försöka ta baksidorna först vid nästa tillfälle. Orken räcker inte alltid till för dem. Vaderna hoppade jag över igen för de behöver mer vila för att läka skadan.

Igår kväll bar det iväg till utemat igen... Jäpp, säkert en bidragande orsak till ökningar på gym, ökat midjeomfång med styrkeökning som bieffekt. Likabra att uttnyttja tillfället :-)
Vår mat, mm... Riset tog jag ingen bild av, alla vet väl hur klibbigt jasminris ser ut?

Mitt val: Gen Massaman med kycklingfilé.

Hans val: Pat Krapao med kycklingfilé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar