söndag 2 oktober 2011

Ny månad

Idag har det blivit gymvila. Blev ett ganska tungt pass igår med bröst, axlar, biceps och triceps. Skippar bänkpress nu ett tag och kör på lite tyngre med hantelpressar i snedbänk. Får ont i armbågarna av låst läge med en stång, klarar inte av att öka på egen hand. Träna med pass hela tiden är inte min grej.

Idag har jag hunnit med två mysiga fotoställen, botaniska trädgården och långa bryggan i Bjärred. I botan fick jag uppleva att "människa med stor svart kamera bara måste plåta unika och spännande saker" :-). Jag hade hittat myror i en orange smal blomma och det drog till sig intresserade turister som bara var tvungna att kolla vad det var som var så intressant, ha ha. Inga bilder på dem just då jag fick stå som en krok och ingen av dem blev bra nog.

Lite andra bilder från idag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar