söndag 30 oktober 2011

Blandad kompott!

Känns som om det varit mycket de senaste dagarna. I torsdags hade jag en kompis över, vi åkte och hämtade mitt paket med nagellack från USA. Sedan satt vi snackade och pillade med dem. Ser fram emot att sprida lite mer glamour till mina arbetskamrater.







På fredagskvällen var jag på bio och såg Tintin filmen, första gången en hel film i 3D för min del. Var beredd på att ögonen skulle bråka med mig, men det gick bra. Ena "glaset" i mina 3d-brillor var inte helt bra, men det gick ändå.



Igår firade vi födelsedag i familjen, mycket mat och gott var det :-), kött, potatis och sås, mmmm... Inte så ofta jag äter den typen av mat.


Vädret har varit minst sakt dimmigt de senaste dagarna. Kan bli rätt läckra bilder av det, men jag nöjde mig med att ta bild fr¨ån fönstret. Ska däremot ut och ta bilder nästa helg vid all helgona, så himla vackert med alla lyktor på kyrkogården!



Träning har det blivit i helgen. I lördags tog jag mitt sista gratispass på Actic och idag var det tillbaka till det "vanliga". Rygg och cardio (har börjat springa lite nätt nu) i lördags, axlar och cardio idag.


En liten uppdatering av sticklingarna jag fick från Botaniska trädgården. De tar sig fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar