måndag 17 oktober 2011

Måndagskväll

Ahhh... ska snart inta ryggläge i soffan. Äta lite först och kanske några spel på King.com :-). Nyss hemkommen från gym. Har kört rygg idag. Som vanligt så har jag kört så tungt jag orkat och haft lust med. I latsdrag blev det upp till 60kg, marklyft till och med 90kg och hantelrodden stannade på 22kg idag. Har kört bröst och axlar i lördags (inget att skryta med där inte...) och i söndags biceps, triceps och lite cardio på gångbandet. Blev även en lång promenad på kvällen. Utrustade mig med långkalsonger under brallorna för att hålla vaden varm, det var skönt. Vaden har känts lite bättre de senaste dagarna, så nu nu gäller det att skärpa sig och inte genast rusa på för fulla muggar. Är ju så himla sugen på att springa och hoppa hopprep. Även trappmaskinen lockar, men jag ska ta det lugnt denna gången! Massage på fredag, det ska bli skönt!

Har varit i en etta (förstaklass då alltså) idag, lite annorlunda upplägg av dagen än jag är van med, men intressant. Lite trött i huvudet av alla nya namn man ska lära sig.


Skrylle, mellan Dalby och Södra Sandby, någon mil utanför Lund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar