måndag 3 oktober 2011

Tröttmåndag...

Ahhh...segt idag! Trött hela dagen, men något piggare nu när det drar ihop sig för läggdags. Mackapären under är vad träning jag hade pallat med idag, passiv! Hand upp ni som tror killen byggt sin fysik med denna pryl!




Nästa bild fick jag av någon anledning ett gott garv av på min lunchrast.
Första tanken som fick mig att skratta var att de blivit stoppade av trafikpolisen. Kolla in hundens påtända/berusade look och kattens högst besvärade sura min, ha ha! 

Andra roliga tanken som slog mig är att här har nån försökt plåta sina gulliga trevliga husdjur så blev bilden så här osympatisk, ho ho! Hunden ser helt sne ut i huvudet och katten ser inge kul ut att umgås med, värsta surmöken.  (Förlåt Camilla, snodde den rakt av från hennes blogg, länk till henne under mina blogglista).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar