måndag 10 oktober 2011

Redan måndag!

Tiden springer iväg! Har inte haft igång datorn så mycket de senaste dagarna. Nu i helgen har det blivit jakt efter vettiga stövlar/regntäta skor. Man inser rätt snabbt att som tjej ska man vara ett modeoffer som är beredd att gå i vilken skit som helst bara det står nåt fint namn på gummistövlarna, bu!
Hittade ett par vettigare stövlar på Naturkompaniet, men de var inte lika ok att gå i jämfört med ett par regntäta skor som jag hittade på barnavdelning på Stadium. Så ett par Sorel skor fick det bli, kan ta bild på dem senare.

Ett tips för den som är snål/ekonomisk som jag och är utrustad med fotstorlek modell mindre: barnavdelningen! Samma dojja som på dam men 300:- lägre pris. Ja, nån liten designskillnad är där ju, men inte så att nån kommer peka och säga att de där är barnskor!


Nä, ingen man får komplex när jag kör bänk, det är den övning jag är som svagast i


I helgen har det blivit träning bägge dagarna. På lördagen var det "snyggpasset" med axlar, biceps och triceps. Igår blev det bröst och lite cardio. Smyger igång vaden med lite cykling. Något annat har jag inte vågat göra med den. Det drar och jag har små ryckningar i den rätt ofta utan ansträngning. Blev även en liten cykeltur igår. Vi kollade in ett ställe som jag sökt jobb på. Mitt nuvarande kontrakt går snart ut så nu är jag igång och söker lite nya jobb igen. Tre ansökningar har det blivit så här långt.

Vacker orkidé

Idag har vi utvecklingsdag på jobbet, Naturskolan ska komma och inspirera oss på förmiddagen. De brukar vara duktiga, trist väder bara att vara ute i. Man får hålla tummarna att det inte blir för kasst väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar