söndag 23 oktober 2011

Mör!

Gahhh! Nu är man allt lite mör! Ordentlig träningsvärk i triceps har jag fått, det är inte ofta det inträffar. Men det blev lite nya övningar igår, så den fick väl lite shock. Gör dem gott det!
Idag blev det ben som vi körde ihop, dock inga vader för min del. Jag slog till med en timme cardio istället, fördelad på 30 min löpband + 10 min cykel+ 20 min löpband. Känns lite i vaden nu på kvällen, men mest en känsla av att pulsen slår lite extra och lite sammandragningar ibland.
Om motivationen finns imorgon är det cardio som står på schemat. Har dock en jobbintervju inbokad efter mitt ordinarie jobb som jag ska iväg på. Efter det får jag se om jag pallar. Lätt man sätter upp för många "måsten".

Alla som kört ett riktigt axel-/armpass vet precis hur det känns :-)


Ahhh...snart lägga sig tillrätta i sängen och sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar