tisdag 25 oktober 2011

Givande shoppingrunda

Näää... det blev ingen träning idag heller, men springa runt i affärer och prova kläder kanske kan klassas som lågintensiv cardio? Aktiv jakt på en ny vinterjacka idag, min gamla är väl ok men dragkjedjan jävlas för mycket. Nu har mitt tålamod tagit slut!

Vi åkte ut till det nya Stadium på Svågertorp, stor affär javisst, men ingen jacka där i min smak (passa smaken var de liiite väl dyra). Bästa jackan där klödda med dragkjedjan redan på galgen, sånt klödd är jag duktigt mätt på redan :-). För 3000:- vill jag inte veta av ett endaste klödd heller...


Snacka om avslöjad, ha ha!

Vi blev hungriga av allt provande, så en matpaus på favvostället Buachoom, sen ut sista halvtimmen av öppettiden på Nova. Där fann jag vad jag sökte, en skön go vinterjacka!
Får se om jag orka ta en bild av den en dag. Fick även tag i fler höga strumpor som min vad gillar.
Vaden känns faktiskt lite bättre efter massagen, men det kan ju vara slumpen och tiden som gått med. Har i alla fall bokat in en omgång till om en månads tid.


Okänd skönhet från växthusen i Botan (Botaniska trädgården, Lund)

2 kommentarer:

  1. shopping räknas absolut som en sport ^^

    SvaraRadera
  2. Rätt påfrestande i alla fall, kanske mest för plånboken, hi hi!

    SvaraRadera