lördag 22 oktober 2011

Bubbel!

Ska snart iväg till gymet och köra lite tillsammans med pojkvännen. Blir blandad kompott överkropp, för att kolla in vad utrustningen går för på stället. Massagen igår var skön. Det blev mest knådning av vaden och en del av tiden på rygg. På vaden kunde hon inte känna några större skador eller knutor, den var mest stel. Bägge vaderna kändes rätt lika i övrigt. Ryggen inga större problem heller, men det visste jag redan :-). Ryggen fick hon ta bara för att det är skönt att bli lite knådad. Har dessutom spänt mig en del och haft huvudvärk pga allt ögontrixande den senaste tiden. Så lite knåding gjorde säkert gott.

Har tömt mina kameror på bilder, och innehållet i dem är ganska så varierat. Från vackra solnedgångar då jag inte fick loss tummen att springa ut med stativet till vardagsrealism!

Har nästan precis upptäckt färgerna, smäller av några bilder på vinst eller förlust genom mitt fönster. Inser rätt snart att här behövs stativ för att få perfekt skärpa.

Knappt 5 minuter senare... Sen blev det helt mörkt!

Största bubbla jag sett i en diskbänk, fram med kameran!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Det gäller tydligen att vara snabb om man ska lyckas "fånga ögonblicket"! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller att vara snabb på avtryckarfingret! Har ju alltid kamerorna stående framme. Carpe diem ;-)

    SvaraRadera