onsdag 26 oktober 2011

Lack & Träning


Var sjukt omotiverad av att träna idag.. Inte blev det bättre av det usla vädret heller! Så fort min näsa stacks ut för tur på hojjen: regn! Bu! Efter en del förhandlande med mig själv och tillbakagång till mitt hem för att hämta ytterligare mer "grodmansutrusning" (dvs regnkläder) så pallade jag mig iväg till gymet. Där blev det mest halvdant bröst/axlar/bicepspass. Lite cardio på det. Kände mig inte alls i stöt, lite ont i lederna, gnäll gnäll! Blir nog bättre imorgon!

Har fåttt en trevlig leverans av nagellack från USA, många nya färger denna gången.

Bjuder på mitt sista färdiga nagellacksinlägg från arkivet. Naglarna börjar bli bättre, men de är väldigt ojämna så jag tycker inte det är så snyggt med mörkare lack just nu.

Detta är i alla fall Snakeskin från Colorclub, miniflaska från Ica Maxi. Inte mycket att säga om torktid, hållbarhet mm. Det åkte av direkt efter fotografering.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar