lördag 17 september 2011

Tjohoo!

Idag kände jag på lite högre vikt i knäböj, grunda försiktiga försök med 85kg gick bra, nu sätter jag siktet mot 90kg!

Hoppade rep som vanligt mellan seten, rätt ansträngande för vaderna, tror dock dessa skor e sjukt mycket jobbigare att träna med/i!



Har förresten köpt mina första träningsbyxor från Dcore, sjukt sköna! Får se hur de håller efter ett par tvättar. Verkar de vettiga bjuder jag på lite bilder av dem senare. Har köpt dem från Gymvaruhuset.se, jag beställer oftast  mina proteinbars (min huvudsakliga godisersättning) och proteinpulver därifrån. Tog en chansning, jag brukar vilja prova kläder innan jag köper dem.

En till dam att inspireras av från 1997, Lisa Lyon.

2 kommentarer:

  1. Ooh, om du vill så får du jättegärna visa bild på byxorna sen! Och berätta om de är låga eller höga i midjan. Jag hatar för låga träningsbyxor, och har låtit bli att beställa ett par i rädsla för just det problemet.
    Samma med för korta linnen..

    SvaraRadera
  2. De är rätt låga i midjan, själv så avskyr jag om det är för höga. Pallar de tvätt kan jag alltid ta en bild med dem på så kan du se själv.

    SvaraRadera