torsdag 1 september 2011

Ny månad

Så har vi bytt månad! Jag brukar gilla höstmånaderna, fint med alla färger i naturen. Ibland kan det vara riktigt bra väder med. Har dock ingen överdriven längtan just nu för mörker... men men, man får tända ljus och mysa så gott det går!

I tisdags hade jag ett bra ryggpass, envis som jag är så bara SKA 90kg upp i marklyft! Det är sällan jag misslyckas med det. Mina dragremmar börjar dock släppa i sina sömmar, så jag får väl sy om dem snarast. Tanken är att det ska bli ett benpass idag, men jag brukar vara flexibel efter dagsformen. Är fortfarande lite småsvullen i halsen. Så det får vi se om det blir av. Har ca 12 timmars arbetsdag idag, kanske energin dippar ordentligt på eftermiddagen...

För att pigga upp lite delar jag med mig av en rolig lapp jag tagit bild av med mobilen. På tal om bilder, så var jag och fingrade på kameror igår på MediaMarkt... vill ha... Ah... undervattenskamera (Olympus TG 810), ny smaskig stor systemkamera (Nikon D700, gärna D3...)... Kanske skulle lära mig behärska min D90 till fullo först :-)!


Min favorit är den längst ner... ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar