onsdag 7 september 2011

Vardagsglädje och linserna

Istället för att gnälla över väder, formen/figuren som kunde ha varit bättre, plånboken som kunde fått fyllas upp med bättre lön, mm annat gnäll som du säkert själv kan fylla i. Ta en koll på denna bilden och tänk att det kunde varit jag eller du som satt i denna eländiga kö vid halvfem snåret och behöver svänga vänster, gah! E så glad att stå på en bro över en ringväg för cykel/gångtrafik och titta ner på det elände som förr var min vardag när jag körde bil till och från mitt arbete!

Klicka gärna upp till stor för korrekt bilkö

Min optiker ringde mig och sa att nu hade de nya linserna kommit. Packar upp dem ikväll när jag ska gå och lägga mig. Nu hoppas jag på en ytterligare förbättrad synskärpa. Kontroll om en vecka.

Ovansidan

Undersida

Öppnad men obruten

Har dessutom varit på gym och kört ryggen idag, 92kg marklyft och 22kg hantelrodd blev dagens max i dessa övningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar