torsdag 22 september 2011

Gnäll om magen och ett layeringlack

Urk! Min mage är INTE glad idag, men ännu sämre var det igår. Min mage + storköksmat = kris i buken! Uppsvälld och gasfylld, fick kommentaren att jag såg ut som en tunna. Själv så kände jag mig som en krutdunk redo att explodera, ha ha.
Idag något bättre, men magsystemet har inte gillat att bli helt utspänt på det där viset. Så idag får kosten vara helt enligt regelboken, ingen mer mat på jobbet! Säkert inget fel på maten i sig, min mage är känslig mot kostomlägg.

Blev inget gym, av förklarliga skäl, men en liten tur till Nova där jag köpte tröja och fleece på rea. Efter det lite matshopping och ett besök till det nya favoritstället Thai restaurang buachoom. Testade en ny rätt där, tog bild på läckerheten, men det får ni se en annan gång.

Delar med mig av ett layeringlack som jag testade på en nagel för ett bra tag sedan (alla naglar på samma hand fick olika layeringlack). Ett lager ovanpå ett svart krämlack från Kleancolor. CND Crimson sparkle. Inköpt på Tradera för 35:-, kommer definitivt använda detta många gånger.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar