måndag 12 september 2011

Mer nostalgi...

Vilar från gymet idag, körde bröst, axlar och biceps igår. Rätt mör i idag.

Så jag tog mig tid och tittade i arkivet för skannade bilder. Oj, oj, nostalgivarning! Köpte ju en skanner som skannar alla typer av negativ (och vanliga bilder) efter att min bror gått bort. Hittade en skatt av negativ bland hans saker. Idag blir temat, "bilder från negativ som egentligen är paj"(en del har inte ens framkallats då de varit först eller sist på en rulle), men som jag lyckats skanna in, men inte bildbehandlat särskilt mycket än. Vilka skatter en del var! Finns ju en hel del till, men ni kanske blir uttråkade :-)


Mamma

Pappa

Pappa & bror

Pappa & Illrik

Jag

Min bror & jag i full fart

Jag & min bror

Jag

Jag, Rita, pappa & bror

Mamma, Rita, bror & jag

Jag & Rita

Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar