måndag 19 september 2011

Mat & Träning

Idag har jag ätit på restaurang V.E.S.P.A i Lund med mina två närmaste arbetskamrater. Det var trevligt! Jag ät en pizza V.E.S.P.A, kollegorna en Fumè och Al Salmone. Till efterrätt åt jag en Tiramisú de la casa och en av kollegorna tog en sorbetto al limone (citronsorbet). Mumsigt allt samman!

Utanför, väntandes på kollegorna

En av väggmålningarna

Efter att vi ätit klart hojade jag snabbt hem och begav mig till gymet (nöjd över min diciplin helt klart! Att slänga sig i soffan hade varit gott det med). Tungt ryggpass där jag förhoppningsvis brände bort lite av tiramisun :-). Maxded idag med 90kg marklyft, 30kg hantelrodd och 60kg latsdrag (brett grepp), så nog gjorde maten susen.

Hittade dessutom en ny roligt lapp på en toalett på jobb för någon dag sedan, bra regler tycker jag, synd att de inte är sanna bara...


Klicka upp till stor för att kunna läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar