fredag 23 september 2011

Redan fredag igen! Vart tar tiden vägen? Veckodagarna i sig har känts sega med långa arbetsdagar och samtal, men själva veckan går snabbt. Ännu snabbare går helgen!

Igår blev det ingen träning heller, magen fortfarande lite stökig. Måste fått i mig nåt jag inte tåler. Idag är siktet inställt på gym och benträning. Lite ont i ena knät (säkert p.g.a förkylning) så jag räknar inte med några dunderresultat. Något hopprepande blir det inte heller på ett tag, min vad spökar igen. Har antgligen fått en bristning i den, som jag drar upp gång på gång. Borde väl få den ordentligt masserad av någon duktig person.

En annan duktig person jag får leta upp är en ny frisör, min frisör har berättat att hon slutar som frisör och istället blir frisörsgrossist... Bu! Ja, jag önskar henne lycka till givetsvis, men leta ny frisör är inge kul!


Bjuder på ett sommarminne från tidigare årgång, gillar verkligen näckrosor. Fick vada ut i vattnet för att få denna bild. Rikigt hala stenar var det och sunkigt dammvatten med, men det var det värt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar