måndag 5 september 2011

Helgen som gick + Essie Sugardaddy

Oj, oj, helgen gick snabbt. Träning blev det bägge dagarna. Igår var jag inget vidare sugen, men efter en förhandling med mig själv pallade jag iväg mig ändån och resultatet blev ett riktigt bra pass. I lördags blev det bröstpass med hopprep. Söndagen bjöd på axlar, biceps, triceps, hopprep och löpband.

Det var ett tag sedan jag bjöd på lite lackbilder, detta är från arkivet. Naglarna skivar och bråkar mest nu, så längden är inget att visa upp. En regäl förkylning gjorde inte saken bättre. Är ju dock ett I-landsproblem :-).








Vad kan jag säga om lacket? Skirt som tusan och dessutom starkt doftande. Huvudvärksvarning på detta. Men det ser trevligt ut på, är lätt att jobba med. Den smala penseln ger full kontroll. Har 4 lager på, lite väl slösigt med ett så pass dyrt lack (inköpt i Sverige).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar