söndag 21 augusti 2011

Segsöndag

Idag är det lite snorigt, och segt i bollen. Började få ont i halsen igår. För mig är det alltid första tecknet på en inkommande förskylning. Känner mig lite seg i kroppen idag så gymet blir utan mig denna söndag.
Igår blev det ett pass med bröst, axlar, biceps och hopprep. Störst fokus på axlar och biceps blev det. Tanken igår var att idag skulle det bli rygg, lite mer bröst och triceps. Men det får vänta någon dag tills jag ser hur förkylningen utvecklar sig. Så länge som jag inte känner mig helpaj brukar jag gyma ändå, tycker att svettas på gym hjälper tillfrisknandet.

Igår var vi bjudna på en mindre kräftskiva (8 pers jämfört med förra lördagen då vi var 29 pers). Åt några kräftor, men tyckte salladen var ett stå vassare, så jag åt mest av den. Sällskapet var höjdpunkten, då kräftorna var tämligen varierande i smak och kvalité. Kände mig rätt nöjd med den här typen av mat sedan förra kräftskivan med.

Ett av kräftfaten

Den goda salladen, kalkon var proteinbasen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar