torsdag 18 augusti 2011

Make Up Store "Madeleine"

Bjuder på lite glamour också! Madelieine från Make Up Store. Fick lägga tre lager på baslack(minns inte vilket av de två jag har jag valde). Inget överlack. Började skavas av rätt snabbt, men det kan bero på att jag inte hade överlack på. Inbillar mig att den holografiska effekten blir sämre av det.
Dessutom tror jag att jag har fått så pass bra nytta av min nagelolja att lacken som bieffekt håller sämre. När jag blir varm blir mina manikyrer lite lätt klibbiga (oavsett vilket baslack jag har).
En diskret och trevlig färg som känns neutral, det är ju inte alltid man vill bli bländad av sina egna naglar.







I skuggan blir det väldigt diskret

4 kommentarer:

  1. De är så snygga MUS holosar! Men överlack syns inte när det väl torkat, det är bara när det är vått som det dämpar holoeffekten, sen kommer den tillbaka igen :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att effekten kommer tillbaka, den vill man ju INTE dämpa på något vis!

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt snygg färg! Passar bra som vardagsglamour, ska nog överväga att köpa den :-)

    SvaraRadera
  4. Se till att ha tålamod när då lackar, beter sig inte som vanliga lack! Dyrt men kul med :-)

    SvaraRadera