fredag 26 augusti 2011

Äntligen piggare!

Nu är jag på väg uppåt igen efter att snörvlat och haft mig de senaste dagarna.



Igår blev det gym igen efter några dagars uppehåll. Det blev ryggpasss med latsdrag, marklyft och hantelrodd. Några minuters hopprep blev det också. Känns bra i kroppen nu, planen är gym idag igen.

Testade ett nytt matställe igår med thaimat. Vad det heter minns jag inte :-), men vi kommer äta där fler gånger helt klart!

Var på ögonkontroll i onsdags, bilderna har skickats till "expert" i Danmark, så får vi se vad han säger. Om det behövs justeras något med linserna eller ej. Har inte full synskärpa än på båda ögonen, dessutom upplever jag en suddig ring i yttre perferin på mitt ena öga. Har fortfarande stora ljusringar runt föremål i mörker/skum belysning. Återkommer när jag vet nåt mer om det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar