fredag 5 augusti 2011

Fredag igen!

Vaknade av ett svagt burr i mobilen, hade fått ett mess om ett av jobben jag intervjuades för igår, det gick till annan sökande. Gör mig inget, var helt ärligt inte så sugen på det och hade antagligen tackat nej om jag blivit erbjuden det. När jag var på gymet och  precis skulle slänga in mina grejer i skåpet ringde det däremot i mobilen. Det var rekorn från den andra intervjun jag var på igår, hon däremot ville anställa mig och jag tackade ja! Det ser ut att bli ett vikariat fram till höstlovet, sen får vi se. Kör igång på måndag redan, gah!

Va?!! E det dax att börja jobba!!!!


På gym blev det bröst, axlar, lite triceps, lite biceps (har redan kört dem tidigare i veckan) och lite hopprep. Kör inte så mycket cardio för tillfället, inte sugen. Men hoppa hopprep är roligt och med det nya repet slipper man bli helt piskad också. Tar dagligen promenader med. Håller ingen direkt diet, mest daglig koll så det inte drar iväg uppåt med vikten i alla fall. Har skurit ner på kolhydrater från mjöl då de gör mig rätt sunkig i magen och huden tar mycket stryk av den typen av kost.

Ögonen känns fortfarande bra, lite jobbigt med text inomhus. Och ljuskänsligheten kommer nog sitta i några veckor. Blir nog bilkörning i mörker nästa vecka, får se hur det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar