söndag 7 augusti 2011

Essie "Wicked"

Jäpp, jag har köpt mitt första Essie nagellack, har läst en del på bloggar om hur fantastiskt bra detta märket är. Ja, jag måste nu hålla med! Härligt! Detta måste vara detta som kallas jelly? Då jag tycker mörkt lack på mina nu nerklippta naglar gör att fingrarna ser något kortare ut än med ljust lack, åkte det av rätt snabbt. Har underlack, men inget överlack och inte heller putsade jag bort missarna. Tre lager fick jag lägga på innan jag var nöjd, måste säga att lagren torkade snabbt och det var lätt att arbeta med både lacket och penseln. Jag kommer garanterat att använda detta många gånger. Kan dessutom berätta att doften var bättre på detta än det andra Essie lacket jag köpte.





1 kommentar:

  1. Det där är vampigt om något! Och visst är det ett jellylack minsann. :D Hur snyggt som helst, fast jag som inte gillar Essie låter bli att skriva upp det på önskelistan.

    SvaraRadera