söndag 7 augusti 2011

Regnet det bara öser ner...

Sitter och förhandlar med mig själv om jag ska till gymet eller ej... Får nog bli gym! Vem vet om jag pallar imorgon efter min första arbetsdag på nya stället. Sällan man ångrar att man släpade iväg sig själv. Väl framme brukar man bli pigg på att lyfta lite ändå.
Sjukligt trött på regnet! Det var en del blixtrar och åska igår kväll, det är ju fräckt. Men nu början man bli rätt less. Lite sol så man kunde bada och värma sig efteråt hade varit mysigt. Helst med tanke på att det inte har blivit ett endaste dopp för mig denna sommar.

2009 när jag fotade på mina vänners bröllop regnade det, medan jag plåtade vad som hände i hallen strax innan själva vigselakten som skulle ske utomhus, plåtade nån annan mig när jag var i action. Ja, vad gör man av paraplyet annars?

Fotograf Rebecca med Linda Nygrens kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar