måndag 1 augusti 2011

Make Up Store "Britta"

Har ju sedan tidigare visat Siw. Efter Siw ökade "behovet" av att skaffa fler från MUS holo-serie. Så det fick bli "Britta" efter en del velande och suckande i butiken. De är ju inte särskilt billiga, hade lätt köpt alla om de kostat halva priset...







Var ute och handla mat på ett varuhus häromdagen, trillade över ett ställ med små mini Colorclub, de har jag inte sett nån annanstans förut, har ni? Kände att pulsen ökade och att jag helst hade velat köpa minst 5 st. Köpte faktiskt inget, bra att ha pojkvännen med sig!  När han frågade om jag inte har nagellack så det räcker fick jag tillbaka min "normala mentalitet" igen. Kunde dessutom inte hitta nån information om vad de kostade. Hade de haft nån färg som jag velat ha, hade jag nog letat upp någon att fråga.

4 kommentarer:

  1. MUS's lack är så underbara, synd att de är så dyra!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är synd att priset är högt. Upptäckte dock att "alla" bara är 3 st, ha ha (hade för mig det var minst 4). De hade gärna fått ge ut fler färger.

    SvaraRadera
  3. Det finns (fanns iaf) fyra varianter av dessa holosar hos MUS. Silver, blå, rosa och en.. beigebrunaktig har jag för mig. Hade också köpt allihop om de halverat priset.

    De har Color Club i båda storlekarna på mitt ICA Maxi faktiskt. Om jag minns rätt landar minisarna på 40kr styck, och full size på 60kr.

    SvaraRadera
  4. De hade bara 3 holosar nu i alla fall, så jag knep den sista häromdagen :-), den beiga (Madeleine heter den), kommer senare nångång på bloggen.

    SvaraRadera