onsdag 3 augusti 2011

Onsdag

Har kört ett lättare benpass precis, sitter nu och tar igen mig. En kessella har ätits upp, hade bara den lilla huvudvärken som ligger och smålurar i bakgrunden gett med sig, vore det toppen.

En fika på stan med en gammal arbetskompis väntar, det ska bli trevligt!

Ögonen blir bättre och bättre, men jag är rätt ljuskänslig. Mest störigt är det med alla typer av konstgjord belysning, naturligt ljus funkar bra.

Ytterligare en till intervju är inbokad inför morgondagen, kul att fler vill träffa mig. Har några fler ansökningar ute, så jag hoppas på några fler möten. Alltid trevligt att kunna välja mellan fler arbetsgivare/arbetsplatser.

Här är några jag träffade igår. Det har blivit några dagars intesiva fotograferingspass. Det gäller minsann att passa på när de visar sig. Det är inte så konstigt att den här växten kallas Fjärilsblomster! Den är verkligen populär som nedre bilden visar!

En stilig figur i motljus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar