torsdag 11 augusti 2011

Colorclub "Wild at heart"

Var rätt länge sedan jag prydde naglarna med detta lack, men först nu får ni se det. Underbar färg (jag gillar verkligen lila!) och underbar formula. Tror jag la 3 tunna lager innan jag kände mig nöjd. Som underlack hade jag ett från Scratch nails och överlack var Seche vite.











Har ätit fantasiskt god mat idag som jag plåtade såklart, delar med mig vid ett annat tillfälle då de ligger i mobilen. Den behöver ladda sina batterier, precis som jag behöver göra!

2 kommentarer:

  1. Det är så fint, så fint! Lila är lite utav en favorit hos mig också, och det här ligger någonstans bland mina bästa lila!

    Grattis till jobbet förresten!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ser jag stavat som en kråka i mitt inlägg, haha, det får jag bjuda på!
    Har målat med Revvvolution idag, härligt det med!

    SvaraRadera