tisdag 28 februari 2012

Sista tisdagen i februari

Om jag hade träningsvärk i vaderna igår är det inget emot vad jag har idag :-). Gym är uteslutet då jag inte har lust att ta mig dit för att köra försiktig rygg. Baksida ben och vaderna är med en hel del under ryggövningar, så jag vilar hellre en dag extra. Kanske blir det en halvhaltande promenad lite senare?

Idag hörde jag barnen berätta att de hittat yrvakna nyckelpigor. Själv såg jag nåt litet flyfä flyga förbi i ögonvrån. JA!!! Snart kan jag ge mig ut och fota lite småkryp igen, som jag har längtat!!!

Många nya spännande sorter vill jag plåta!


En lite matrecension kan jag dela med mig av idag. Sempers glutenfria havrekakor. Mmmmm.... Tur att jag inte har några hemma, då hade nog suget funnits där att nalla lite då och då. Spröda, goda med mörk choklad, smakar precis som "vanliga" havrekakor. Härliga betyget 5/5 får de.



Ingen smalmat precis, men när är kakor det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar