måndag 20 februari 2012

Dagens babbel

Det bar iväg till gym idag igen, känns bra. Bröst, axlar och biceps fick sig en genomarbetning. En timme cardio på det sen. Inga rekordvikter på något vis, svårt att öka under diet. Bröst tränade jag i cabel cross, axlarna likaså + militärpressar med stång/hantlar. Lite olika hantelövningar för axlarna med. Biceps fick sitt med stång och hantlar. Helgens gymande har gjort att jag gått upp lite i vikt (brukar gå upp ca 1kg av benträning), morgonvikten låg på 54.3kg. Får lägga lite mer energi på mer cardio och mindre mat om jag vill se resultat på vågen. Vi tog en gemensam långpromenad igår kväll, känns som om det är något vädret börjar tillåta igen. Är ju urtrist att vara ute när vädret är skit! Här har temperaturen gått upp med resultatet att is och snö smälter, man får se upp när det är mörkt!

Toabilder från idag



Efter gym blev det en måltid med fokus på mycket grönsaker.



Stack iväg och köpte på mig lax, en stapelvara i min frys. Väntar med att skära upp den i portionsbitar tills jag fått hit min medhjälpare vid förpackningen :-).

Mycket fisk blev det...

Katter kan konsten att njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar