lördag 25 februari 2012

Glömde en bild igår

Ja, en lustig en från orkidéeavdelningen i växthusen i Lunds "Botan".

Måste bara klappa fiskarna! Passade på när föräldrarna gått ut från rummet. Känner igen mig där, ha ha! Jag passade ju så klart på att ta en smygbild själv på olydnaden.


Då jag hastigt och lustigt igår kväll fick reda på att en långväga släkting kommer och tittar förbi idag (de ska hämta en katt från ett jourhem, plus lämna lite "arvegods" från en avliden släkting till mig), får gymet vila. De vet inte riktigt när de kommer och jag gillar inte att träna med en obestämd tid som väntar framför mig. Lite fysisk aktivitet blir det nog ändå, får snart ta hojjen i blåsten ner till stan och fixa nån sorts fika...
Har ju inget sånt hemma, dels dietar jag, dels så har jag bara glutenfria produkter att bjuda på (inget fikabröd att snacka om då precis)... Blir kanske fler maccaronger? Vi delade på den med chokladsmak härom kvällen, helt ok. Inget jag skulle springa benen av mig för att få tag i. Men nåt gott om man vill ha nåt sött i kakform. De ser ju även lite lyxiga ut, man äter ju med ögonen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar