fredag 3 februari 2012

Kall vecka!

Hu, nu är det ordentligt kallt även här nere i skåne. Ingen blåst i alla fall, det är skönt. Det har varit en vecka som gått lite upp och ner. Vissa dagar har jag varit himla trött och sliten, andra hyfsat pigg. Träningen har blivit därefter... Två dagars träning så här långt, skulle tro att jag fyller på med några dagar till innan veckan är slut.
Viktmässigt står det lite stilla, ca 300gr ner från förra veckan. Men jag blir lite hårdare varje dag ändå. Igår blev det ben, axlar, biceps och triceps på gym. Som mest blev det 70kg i knäböj och de var verkligen inte särskilt djupa... Har haft ordentligt ont i lederna, så jag är glad att jag fått gjort något alls :-).

Lyckades fingra fram ett nytt läge på kameran, så nån ny bild från igår kan jag bjuda på. Ska bara jobba på att få lite skärpa med... Ha ha.





Litet garv på fredagen kanske?



Vi var iväg och handla lite på Nova häromdagen, blev lite smått och gott till honom, bara underkläder till mig själv. Nu börjar ju säsongens alla nya träningskläder komma, men än så länge inget jag kände jag måste ha. Annars gillar jag verkligen att handla nya träningskläder! Övrig klädshopping är minsann inte lika kul.

2 kommentarer:

  1. Snygga muskler! *tummen upp*
    Ta hand om dig i kylan :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för komplimang! Det värmer lite i kylan! Kram

    SvaraRadera