tisdag 14 februari 2012

Nu var man ju trött...

Slappar lite med bilder och datorn efter en lång dag på jobbet, har haft arbetsplatsträff nu på kvällen. Så det har varit en lång dag då jag började kvart över sju i morse...

Dagen i bilder istället för med ord...

Mot backarna med kidsen!

Ännu högre upp

Lite till

Nu åker vi!

Trött och snuvig fröken!

Dagens födelsedagsbarn bjöd alla på kladdkaka med glass (min var glutenfri givetvis då jag har turen/oturen att vi har barn som äter glutenfritt i klassen :-))

På arbetsplatsträffen fick alla ett hjärta på ryggen, arbetskamraterna fyllde på med text om bäraren, här är mitt hjärta. Trevligt och kul idé, jag misstänker att texterna på våra ryggar avslöjar lite om oss alla. En vägrade vara med överhuvudtaget, det avslöjar kanske lite om den personen det med...

Chefen gav oss alla två stycken biobiljetter, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar