onsdag 29 februari 2012

Fågelfest mm

Då jag återigen gick in på handikapp toan för lite dagsformsbilder, passade jag på efter hemkomst från gymet att tömma mobilen på andra nytagna bilder. I måndags morse möttes jag av denna syn när jag kommit upp från källaren med min hoj.


Antagligen har de lyckas dra ut en påse från containern(grön stor sak till vänster), den brukar vara proppfull på måndagarna före soptömmningen. Inte lät de sig skrämmas av att jag cyklade förbi dem heller. Hoppas de fick fyllt på sina magar med allt möjligt gott :-).


Sjuk träningsvärk i vaderna fortfarande, men jag begav mig smått snedgåendes i någon sorts krabbliknande gång till gymet ändå. Idag blev det ryggpass med en timmes cardio (crosstrainer & cykel). Inga ökningar att prata om precis, 22kg i hantelrodd, chins i maskin med assistans. Känner mig rätt sliten av träningsvärken i vaderna. Tog som sagt lite dagsformsbilder, syns inte så mycket skillnad på dessa mot de förra. Men lägger upp dem ändå. Hade ju varit kul att vara något mer crisp... Men äter man för mycket totalt sett så kommer det inte snabba resultat heller... Åt dessutom 200gr potatis igår till kvällsmat, det "vattnar på" hela kroppen, men gott var det! Mmmm, kokt mjölig potatis med keso, slurp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar