söndag 19 februari 2012

Helgens träning

Två pass blev det denna helgen. Äntligen! Sex dagars vila pga förkylning. I normala fall släpar jag mig till gym ändå, men denna omgången med förkylning gjorde mig så trött... Helt slut när klockan var runt två.

Igår blev det rygg och cardio. Lång vila ledde antagligen till 100kg marklyft. Förutom marklyft blev det latsdrag, rodd i kabelmaskin, rodd med hantlar och då även 45minuter cardio.

Idag var det ben som stod på schemat, både framsida och baksida. Knäböj (upp till 70kg), benspark, bencurl, benpress i maskiner, baksidor i maskiner mm. Vaderna fick lite de med, men dock bara med egen kroppsviktsbelastning. Tog några usla bilder på toa igen, men de är inget att dela med sig av... Så dåliga blev de. Syns ingen skillnad på dem heller, så ingen mening att visa dem.
Igår kväll blev det lite glass i magen då vi firade en släktings födelsedag. Gott, men inte särskilt dietvänligt :-).


Lite nyttigt och gott att nibbla på när man tittar på inspelat blev det idag i alla fall, ja, jag åt upp allt själv. Bubblar gott i kistan nu vill jag lova, ha ha...
Det vita längst ner är rättika för den som undrar


En av barnens favoriter på Skattkammarön, bollkanonerna


Besökare på snittblomma, inte från idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar