söndag 20 november 2011

Träningsvärk i vaderna

Jäpp, det har jag. Igår vågade jag mig på att köra lite träning för vaderna för första gången sedan jag fick problem igen. Blev lite blandad kompott på gymat igår. Började med bröst, sedan lite axlar(jobbar lite extra med dem nu), överarmar och avslutade med vaderna. Ska iväg och köra nåt idag med, men då gymet öppnar sent ska jag fixa med lite annat först.

När jag drog upp rullgardinen i morse möttes jag av detta:


Trist om man tänker på att vara ute i det, men fräckt när det gäller stämmning och foto.
På tal om stämmning har jag köpt den sak jag absolut vill ha när det närmar sig jul.



Har även fått loss tummen och plåtat ytterligare ett av mina andra nyinköp. Har bara använt den i några få dagar, men den verkar bra. Gör även nytta för den torra huden på händerna. När kylan kommer får jag hela tiden torrsprickor i fingrarna vad jag än gör för att undvika det. Den kostade strax under 100:-. Det fanns ytterligare en annan sorts mandelolja i hälsokostbutiken, men det stod inget på den att den skulle vara kallpressad, så den gick bort direkt.



"Dagsformen" på naglarna, helt naturella.


Igår vågade jag mig på att boka tid hos en ny frisör, det är lite pirrigt. Gillar inte att byta frisör när jag hittat en som funkar med mig och mitt hår. Men då min frisör slutat har jag inget val om jag inte vill klippa och färga mig själv. Hade jag säkert gjort om jag trott håret sett bra ut efteråt :-).

Avslutar med lite humor från arga lappen, känsliga läsare ska INTE läsa

Klicka upp!

2 kommentarer:

  1. Hehe, skön arg lapp :-)
    Mandelolja är fina grejer, det ska nog jag också köpa nu till vintern!

    SvaraRadera
  2. Ja, den arga lappen är go den, ha ha!

    SvaraRadera