onsdag 9 november 2011

Onsdagskväll...

Trött som en säck, får bli hyfsat tidig läggtid idag. Har haft kvällsmöte på jobb så nu har man varit igång 12 timmar.


Från en äng i somras

Igår blev det ett bra benpass med 30 minuter blandad hastighet på löpbandet (försöker kolla hur min puls blir när jag springer, men jag vet inte om maskinen mäter rätt. Fast att det känns sjukt ansträngande kommer jag inte över 140 i puls. Kanske är mina händer för små för att ge ett korrekt utslag?). För benen blev det knäböj, baksidan i maskin, lite benpress i knepigt gummiaktig maskin och lite benspark i maskin. Mest krut brukar jag lägga på knäböj, upp till 80kg blev det. Stängerna på nya gymet är rätt "osviktande", känns helt stumma. Så jag har fått plocka av ca10kg pga detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar