lördag 26 november 2011

Bra jobbat tjejer!

Sitter och smälter kvällens intryck. Blev alldeles för mycket bilder som vanligt från tävlingarna. Har nu sorterat in dem efter viktklass och gren i alla fall. Sedan får bilderna och huvudet vila några dagar innan jag börjar sortera bort och slänga. Delar med mig av några av kvällens bilder på Bodybuildingtjejerna Alexandra Söder och Karin Alm. Snyggt jobbat tjejer, tusan vad man blir inspirerad!

Släpade mig till gymet idag på förmiddagen och körde ben, vader och lite axlar. Kändes segt och oinspirerat, träningsvärk har redan kommit smygande såhär på kvällskanten så det tog nog rätt bra ändån, he he!

Varning bildspam!
Först ut är några bilder från Alexandra Söders fria program.




Från Karin Alms fria program.






Prisutdelning

Janne & Arne är lååånga! Alexandra är liten och nätt.


Pokalerna





4 kommentarer:

  1. Åh, vilka fantastiskt bra bilder du fick på Karin och mig! Jättebra vinkel. Saknar finalbilden på oss när vi gör segergesten med våra pokaler! Och kramen fick du med också! Härligt!!

    Tack för att jag fick se dem!

    /Alexandra Söder

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Säg bara till om du vill ha bilder på dig själv från tävlingen i "större format"

    SvaraRadera
  3. Det vore fantastiskt om jag fick dem som jag finns med på. De är alla så bra! :)

    SvaraRadera
  4. Jag skulle behöva din e-post om du vill ha bilder :-). Maila mig (ann_sjostrand@yahoo.com), har du nån blogg/träningsjournal själv kanske?

    SvaraRadera