söndag 6 november 2011

Igår kväll....

Förra året föddes en liten tanke, igår såg jag till att agera på den. Ut och ta nån bild på kyrkogården när alla lyktor/ljus är tända. Första gången jag varit på kyrkogården på kvällen Alla helgons dag. Vackert och stämningsfullt och fullt av folk! Vill man få en lugnare känsla ska man kanske passa på att besöka kyrkogården ikväll? De flesta gravljus lär ju brinna flera dagar till.


Så vackert! Klicka gärna upp för bättre känsla

Klicka gärna upp denna med

Årets sämsta självporträtt? Helt oinställd kamera i en hisspegel

Igår kväll klöddade min micro till sig permanent, den har tidigare varit lite bråkig med ratten där man ställer in tiden. Men nu är den helt opålitlig... Får ge mig ut och handla en ny idag. Använder micron så gott som varje dag så en sådan bara måste jag ha. Måste erkänna att jag tycker det är rätt kul att få en legal ursäkt till att shoppa teknik :-). Kanske kan man även passa på att klämma på lite kameragrejer när man ändå är på plats, he he.

Ska snart bege mig till gymet, har inte bestämt vad det blir än. Har bara bestämt mig för att jag ska dit. Får se vad jag känner för att göra när jag väl är där. Någon typ av cardio får det bli i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar