lördag 5 november 2011

Skulle plåta fåglar...

När jag cyklade hem från gymet var det gott om svartfåglar ute och spatserade. Blev sugen på att ge mig ut och ta lite bilder. Visst blev det lite fågelbilder, dock inte de som jag trodde. Hade med mig lockbete i form av cornflakes och müsli... Men det var det ingen som lät sig luras av. När objektivet riktas mot dem flyger de rätt snabbt iväg. Då jag har en kyrkogård i närheten med mycket aktivitet idag (har aldrig sett så mycket folk där samtidigt) gick jag in där med hopp om mindre blyga fåglar där. Även de stack, ha ha!

Min rygg e allt då får med på bild!

Se upp alla polare, här kommer en kamera och mutor!

Några sekunder senare flög den iväg


Men sen hittade jag en vatteninstallation. Där fastnade jag ett bra tag. Så läckra bilder det blev!



På gym blev det ett tufft ryggpass och cardio. Nöjd med dagens insats så här långt...

Sov utan linserna inatt och synen är helt ok, är rätt kinkig med min synskärpa så inatt åker de på igen. Testar kanske varannan natt kommande vecka. Berättar hur det går när jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar