fredag 4 november 2011

Dimmfredag


För några år sedan i december


Igår blev det "snyggpasset" (jag fortsätter ogenerat att sno uttrycket från Camilla, länk till henne i min blogglista): bröst, axlar och överarmar. Lite kabelmaskin (uppvärming) och bänkpress för bröst. Militärpressar och drag till hakan för axlarna. Hantlar och dragmaskin för triceps och biceps.
Sa dessutom upp mitt kort på Fitness 24 seven. Får se om jag efter uppsägningstiden fortfarande är anställd och kan nyttja företagsrabatten (årskort för 949:-).

Om orken finns efter dagens slut hade jag tänkt mig ett ryggpass på mitt nya gym. De har en del spännande maskiner som tar rätt bra, tänkte testa bara maskiner så jag verkligen känner hur de tar. Är ju annars riktigt förtjust i marklyft som ryggövning.

Börjar bli riktigt sugen på hopprepet nu, men jag måste behärska mig ett tag till. Tänkte vänta tills december OM vaden känns bättre då.


Balkongbesökare

Imorgon ska jag se om jag kommer ut och fota på kyrkogården, tycker det är så himla vackert och stämningsfullt med alla lyktor just vid allhelgona. Blir till att ta med sig stativet, annars blir det svårt att få bra bilder.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar