fredag 18 november 2011

Fredag redan?!

Va?! Vart tog veckan vägen? Tiden går så snabbt ibland! Vissa tider på dagen kan kännas som evigheter, men veckan den bara försvinner... Snart är det första advent och jul! Men innan dess är det tävlingar i bodybuilding/fitness här i Lund på Star hotel, den får man ju se till att se! Har redan bokat biljetter, kameran ska med var säker på det!


Ingen aning om art, men en hanne är det i alla fall (boxhandskarna fram avslöjar).

Idag har jag vilat från gym, var iväg och fick min bil besiktigad. Hupp, ingen överraskning att den blev underkänd. Har en dörr som gått i baklås. Tänkte dock inte göra nåt åt det förrän jag sett hur den klarade sig hos bilprovningen. Hade det varit mycket annat som varit fel på den så vete tusan om jag hade fixat den alls. Men nu blir det till att leta upp nån verkstad och få felet fixat. Är ju nöjd med bilen annars. Gillar dock inte att slänga ut en massa pengar på hopplösa fall. Min mamma brukade säga: "- Bilar är sparbössor med stort hål i botten". Det har hon ju rätt i.

Sist på gymet (igår) blev det ben, axlar och biceps som kördes igenom, väntar fortfarande på träningsvärken i benen. Imorgon bär det av till gym igen, vilket gym och vad som blir tränat får jag se då. Men ben blir det inte i alla fall, det är det enda jag vet så här långt.



Har testat Wii för första gången idag (på jobb, jajamän vi gör även sånt på arbetstid), det var rätt kul. Var något sorts danstävlingspel, komiskt nog vann jag mot min motståndare, jag som aldrig dansar annars. Men vem vet, han kanske var mer osynkad än jag? Har igen aning, för jag var fullt upptagen med den figur jag skulle härma.

Har börjat med havregrynsgröt på morgonen, gott med något varmt som fyller upp magen. Ökade mängden fiber är ju dock något nytt för magen... Tur man är utomhus en hel del, he he. Kaffet på morgonen har jag dock skippat, tycker jag får huvudvärk av det.

Har fyndat lite smått och gott den senaste tiden, får se om jag pallar dokumentera det hela...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar